MORE THAN SWEETENER

Hírek

XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda NapokVissza

Újabb sikeres kiállításon van túl a KALL Ingredients

2018. május 10-11-12-én került megrendezésre a jubileumi XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállítás és Vásár Hódmezővásárhelyen.

 

A rendezvény a magyar mezőgazdaság egyik legnagyobb jelentőségű szakmai találkozójává vált az elmúlt években, melyen egyre több külföldi kiállító és látogató is részt vesz.

 

A szakmai programokon (konferenciák, tenyészállat bírálat, fajtabemutatók) kívül számos érdekes program (főzőverseny, csikós- és fogatbemutató, vadászkutya show) várta a látogatókat.

 

A kiállítás remek alkalmat adott arra, hogy jelenlegi és leendő partnereinkkel kötetlenebb körülmények között találkozhassunk, illetve cégünket, termékeinket megismertessük a nagyközönséggel. Sikeres kiállításon vagyunk túl, sok érdeklődő látogatta meg standunkat. Az előre tervezett és ad-hoc találkozók pozitív légkörben zajlottak le, nagy volt az érdeklődés takarmány alapanyagaink iránt.

 

Aki teheti, jövőre jöjjön el a magas szakmai színvonalat képviselő, de családi programnak is kiváló rendezvényre. Mi ott leszünk!

Vissza
X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.