MORE THAN SWEETENER

Hírek

MeghívóVissza

Büszkék vagyunk rá, hogy idén először, mi is csatlakozhatunk a Modern Gyárak Éjszakája című rendezvénysorozathoz, amely 2019. november 15-én 16:00 és 22:00 között kerül megrendezésre.

Büszkék vagyunk rá, hogy idén először, mi is csatlakozhatunk a Modern Gyárak Éjszakája című rendezvénysorozathoz, amely 2019. november 15-én 16:00 és 22:00 között kerül megrendezésre.
Az esemény keretein belül az érdeklődők betekintést nyerhetnek, hogy hogyan működik Európa egyik legnagyobb termelési kapacitásával rendelkező gyára. Milyen technológia segítségével dolgoz fel jó minőségű kukoricát, a 67 hektáron elhelyezkedő gabona feldolgozó üzem, hulladék keletkezése nélkül.
Továbbá az érdeklődőknek lehetőségük lesz megkóstolni fő termékünket, a kukoricából készült folyékony cukrokat, illetve megismerkedhetnek kiváló minőségű egyéb termékeinkkel, így az alkohollal, az állattenyésztési ágazat számára gyártott takarmány-alapanyagokkal is.

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amely a következő linken érhető el: https://moderngyarakejszakaja.hu/hu.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk

Vissza
X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.