MORE THAN SWEETENER

Hírek

MeghívóVissza

Szíves figyelembe szeretnénk ajánlani egy új rendezvénysorozatot, az I. Lábassy Vidékfejlesztési és Innovációs Mezőgazdasági Szakkiállítást, amely Törökszentmiklóson kerül megrendezésre.

 

 

A hagyományteremtő szakkiállítás célja a szakmai kapcsolatok ápolásán és tapasztalatcserén túl, a mezőgazdász életforma népszerűsítése és az információáramlás elősegítése. A kétnapos eseményt szerteágazó, érdekes, izgalmas előadássorozat és bemutatók sokasága kíséri, amely kiváló lehetőséget kínál a családoknak és a szakma iránt érdeklődőknek.

A rendezvényen vállalatunk is bemutatkozik, melynek keretei között szeretettel várunk minden kedves Érdeklődőt!

 

Rendezvény időpontja: 2020.09.19-20.

 

Rendezvény helyszíne: Törökszentmiklós Állat- és Kirakodó Vásártér (Törökszentmiklós, Alatkai ut. 22/A)

 

További információk: https://www.facebook.com/T%C3%B6r%C3%B6kszentmikl%C3%B3si-Mez%C5%91gazdas%C3%A1gi-Szakki%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s-105810924584680/

 

A rendezvény napjait finom magyar ételek, néptáncosok és minőségi magyar kézművesek bemutatója színesíti.

 

Szeretettel várunk Mindenkit egy jó hangulatú közös hétvégére!

Vissza
X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.