MORE THAN SWEETENER

Karrier

GéplakatosVissza

Tiszapüspöki gyárunkba Géplakatost keresünk.

Miért érdemes minket választanod?

  • Önálló, innovatív szakmai munkát végezhetsz, világszínvonalú gyártástechnológiával ismerkedhetsz meg.
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget és kihívásokkal teli, felelős szakmai munkát biztosítunk.
  • Fiatalos, lendületes, jó hangulatú csapat tagja lehetsz.
  • Versenyképes jövedelem és kompenzációs csomagot biztosítunk (mozgóbér, cafeteria).

 

Milyen feladatok várnak rád?

  • Szilárd, folyadék és gáz halmazállapotú anyag-szállító gépek szerelése, javítása.
  • Közlőművek szerelése, javítása.
  • Gépek beállítása.
  • Egytengelyűség beállítás.
  • Kenőolaj csere.
  • Egyéb karbantartási munkák.

 

A pozíció betöltéséhez szükséges feltételek:

  • Szakirányú középfokú végzettség.
  • Minimum 3 éves gyakorlat.
  • Precizitás, pontos munkavégzés.
  • Megbízhatóság, önállóság.
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség.

 

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • Emelőgép karbantartói képesítés.
  • A vállalat telephelyéhez közeli lakhely (30km) vagy költözési hajlandóság.

 

A fenti pozícióra pályázatod – magyar nyelvű önéletrajzod - a következő e-mail címre küldd:  hr@kall.hu

Vissza
X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.