MORE THAN SWEETENER

Kapcsolat

 

KALL Ingredients Kft.

 

5211 Tiszapüspöki, Fehértó part 1.

 

Elérhetőségek:

T: +36 56 815 810

Hotline: +36 30 428 9720


E: info@kallingredients.hu

Útvonaltervezés
Értékesitők térkép
Vevőkiszolgálási koordinátorok:
Barabás Gabriella - Vevőkiszolgálási Csoportvezető
Bede Fatime Vivien - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz
Buru-Sluiter Mirjam - Vevőkiszolgálási Koordinátor
Alkohol
Doboss Erika Ildikó - Vevőkiszolgálási Koordinátor
Glutén, Csíra, CGF
Gellérffy Annamária - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz
Gúth Anett - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz
Hegedűs Dorina - Vevőkiszolgálási Koordinátor
Ignáczné Katona Hajnalka - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz
Joó Gábor - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz, Alkohol
Markóth Helga - Vevőkiszolgálási Koordinátor
HFCS, LDX, Glükóz
Sándor Renáta - Alapanyag beszerzési és Vevőkiszolgálási Koordinátor
Kukorica felvásárlás:
Rábai Erika - Ellátási Lánc Igazgató
Anderkó Kornél - Alapanyag beszerző 
Beszerzés:
 Piros Orsolya - Beszerzési vezető
Logisztika:
Somodi István - Vevőkiszolgálási és Logisztikai Osztályvezető
HR:
X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.