MORE THAN SWEETENER

Környezetvédelem

A KALL Ingredients Kft. üzleti gyakorlatában tudatosan érvényesíti a környezetvédelmi szempontokat, a fenntartható fejlődés érdekében elkötelezett a környezetbarát technológiák alkalmazása és a környezetbarát termékek gyártása iránt.

 

Cégünk tevékenységét úgy végzi, hogy közben biztosítja a természeti erőforrások fenntartható használatát. Működése során folyamatosan törekszik a környezetszennyezés megelőzésére, a környezeti teljesítménye javítására, ennek keretén belül hangsúlyt helyez a megfelelési kötelezettségek teljesítésére és betartására, a hulladékok minél nagyobb arányú újrahasznosítására és a fajlagos energiafelhasználás csökkentésére.

A folyamatos fejlődés és szennyezés megelőzés megvalósításának érdekében tevékenységét rendszeresen felülvizsgálja, az elérhető legjobb technológiának (BAT) megfelelően.

 

Fontosnak tartjuk, hogy tevekénységünk mellett minimalizáljuk a környezetre gyakorolt negatív hatásokat, ennek megfelelően az ISO 14001 környezetirányítási rendszer, valamint vállalatunk energiafelhasználásának csökkentése érdekében ISO 50001 energiairányítási rendszer is bevezetésre került.

 

 

X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.