MORE THAN SWEETENER

Kukorica felvásárlás

Termékeink alapanyagaként Magyarországon termelt, GMO-mentes, szárított takarmány kukoricát vásárolunk fel egész évben, folyamatosan.

 

Minőségi követelmények

 

  • Megfelel az MSZ 12540-98 sz. magyar szárított takarmány kukorica szabványnak, valamint a magyar és EU-s mindenkor érvényben lévő egészségügyi és növényvédelmi előírásoknak
  • Nem tartalmazhat genetikailag módosított organizmusokat és antibiotikumot, a jogszabályi előírásokban meghatározott mértéknél magasabb koncentrációban nehézfémeket, mikotoxinokat, dioxinokat, peszticideket, gyommagvakat, élő vagy holt kártevőket
  • Érésgyorsító és deszikáló alkalmazása nélkül termesztették
  • Nem kezelték tiltott növényvédelmi szerrel, nyomonkövethetősége dokumentált és megfelel a 178/2002 EK rendelet 18. cikkelyében foglaltaknak
  • Aflatoxin B1 tartalma nem haladja meg a 3 ppb, DON-toxin tartalma pedig a 2 mg/kg értéket

 

További információ:

 

Rábai Erika

alapanyag-ellátási vezető

M: +36 30 5354 722

E: rabaie@kallingredients.hu

 

Anderkó Kornél

alapanyag beszerző

M: +36 30 179 8653

E: anderkok@kallingredients.hu

 

 

 

 

 

X

Tudta-e?

A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
5.200 tonna acélt használtunk fel a gyár építésénél, ez két és félszer annyi, mint a Groupama Arénába beépített mennyiség.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.
Az építkezésen itt volt Európa egyik legnagyobb munkagépe, egy 650 tonna emelőképességű daru, ami két Boeing 747-est tudna felemelni egyszerre.