MORE THAN SWEETENER

Küldetés

KALL Ingredients Kft. GMO-mentes magyar gabonából cukor- és keményítőféleségeket, alkoholt, étkezési- és takarmány alapanyagokat állít elő környezettudatos, korszerű technológiával annak érdekében, hogy vevőpartnereinek üzleti céljait kiváló minőségű és egyedileg fejlesztett termékek szállításával és kiemelkedő színvonalú szolgáltatások biztosításával támogassa.

Európában a legmodernebb keményítő gyárként, egyben Magyarország egyik legmeghatározóbb termelő vállalataként folyamatosan törekszünk a fenntartható fejlődés elérésére, segítve ezzel partnereinek és dolgozóinak fejlődését egyaránt.

 

Vállalkozásunk lényege nem kizárólag különböző keményítő termékek gyártása és forgalmazása, hanem a piacra új belépőként egy teljesen egyedi szolgáltatástípus megismertetése partnereinkkel és vevőinkkel.

Munkatársaink segítségével megvalósítjuk, illetve meghonosítjuk a vállalat céljaihoz illeszkedő vállalati kultúránkat, amely motiváló, eredményorientált, emberközpontú. Célunk a humánus szervezeti kultúra létrehozása, fenntartása és folyamatos fejlesztése, valamint az ehhez illeszkedő kompenzációs stratégia kialakítása.

X

Tudta-e?

A kukorica csírából préselt csíraolaj a legújabb kutatások szerint csökkenti a koleszterinszintet, valamint véd a szív- és érrendszeri problémák ellen.
A világ népességének egyre növekvő halfogyasztása csak a tenyésztett halak mennyiségének növelésével fenntartható, melyek etetésére kukorica glutént is használnak.
A CGF és a kukorica glutén a házi kedvencek (macska, kutya) késztápjainak fontos alapanyaga.
Nincs gumicukor és pillecukor glükóz nélkül.
A maltózszörp a söripar és az édesipar kedvelt kiegészítője.
A szabad fruktóz kiemeli a gyümölcsös ízeket.
A jégkrém lassabban olvad, ha dextrózt adnak hozzá.
A folyékony dextrózt az építőiparban és a bányászatban ragasztóként is használják.
A kisbabáknak fogzáskor adott rágókák töltelékéhez glükózszörpöt használnak.
A Kall Ingredients Kft-nél dolgozó közel 400 kolléga 99 %-a szakképzett. 
A gyár építése során közel 100.000 tonna betont építettünk be, ebből a mennyiségből 5 metróállomást lehetne építeni.
1 365 km elektromos vezetéket húztunk be az üzembe, ami összekötve Monte Carloig érne.